Loading Events

« All Events

KONCERT

Nedjelja, 9. veljače 2020.

Ana Karuza Lovrić – sopran

Božimir Lovrić – tenor

Edmund Andler Borić – orgulje

Pastoralni centar Župne crkve Svih Svetih  u 19.30 sati

Ulaz slobodan

 

Program koncerta

 

 Francesco Durante: “ Vergin, tutto amor“

Ana Karuza Lovrić

 

 Giuseppe Verdi: “Ingemisco tamquam reus“

arija tenora iz „MESSA DA REQUIEM“

Božimir Lovrić

 

Georg Friedrich Handel: „Passacaglia“

Edmund Andler Borić

 

 Georg Friedrich Handel: “Ombra mai fu”, arija iz opere “Serse”(HWV 40);

Ana Karuza Lovrić

 

 Giacomo Puccini: „Gratias agimus tibi“

arija tenora iz „MESSA DI GLORIA“

Božimir Lovrić

 

Giulio Caccini: „Ave Maria“

Ana Karuza Lovrić

 

 J.S.Bach/ C.Gounod: “Ave Maria”

Božimir Lovrić

 

 Agostino Tinazzoli: „Passagallo“

Edmund Andler Borić

 

Wolfgang Amadeus Mozart: „Alelluia“, 3. stavak (Allegro)

iz moteta „EXSULTATE, JUBILATE“ (K. 165)

Ana Karuza Lovrić

 

Georges Bizet: “Agnus Dei”

Božimir Lovrić

 

 Cesar Franck: „Panis angelicus“

Ana Karuza Lovrić, Božimir Lovrić

 

Andrew Lloyd Webber : „Pie Jesu“  iz „REQUIEM“

Ana Karuza Lovrić, Božimir Lovrić˝

 

  Edmund Andler-Borić jedan je od najistaknutijih mladih orguljaša u Hrvatskoj, nagrađen Porinom 2009. godine te nagradom Franjo Dugan za poseban doprinos očuvanju i promociji orguljaške baštine. Rodio se u Zadru, 1975. godine, gdje je završio jezičnu gimnaziju i srednju glazbenu školu Blagoje Bersa, teorijski odjel i glasovir, kod prof. Nataše Polivec. Studij glasovira započeo je kod prof. Stjepana Radića, na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a diplomirao je kod prof. Ide Gamulin. Kao klavirist pohađao je EPTI-ne tečajeve u Zagrebu i Dubrovniku, te bio stipendist Sveučilišta u Zagrebu. Na istoj Akademiji diplomirao je orgulje kod prof. Ljerke Očić, a magistrirao je kod prof. Marija Penzara. Pobijedio je na drugomu Hrvatskom natjecanju mladih orguljaša pod nazivom Franje Dugana, 1999. godine. Kao solist na orguljama svirao je u Sloveniji, Mađarskoj, Austriji, Njemačkoj, Italiji, Nizozemskoj, Slovačkoj, Češkoj Republici, Bosni i Hercegovini, te u svim većim gradovima u Hrvatskoj. Više godina često svira, kao orguljaš, na pjevalištu zagrebačke prvostolnice. Surađuje s HGM-om, Koncertnim uredom u Zadru i Koncertnom direkcijom u Zagrebu. Nastupao je u sklopu Zagrebačkih ljetnih večeri, u ciklusu Orgulje-Heferer, na Požeškim orguljaškim večerima, na orguljama u ljubljanskoj prvostolnici, na Orguljskomu tjednu u Bensheimu, u Sarajevskoj zimi, itd. Usavršavao se kod majstora u orguljskomu sviranju kod češkoga orguljaša Jaroslava Tumea, nizozemskoga Pietera van Dijka i francuskoga Daniela Rotha. Radi kao profesor orgulja na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Osijeku.

Nakon što je na prethodnim albumima predstavio sisačku glazbenu baštinu, Edmundov peti album u nakladi Croatia Recordsa sadrži skladbe odsvirane na orguljama središnje crkve Zagrebačke nadbiskupije iz 1855. godine (posljednji put restaurirane 1978. godine), instrumentu pogodnom za izvedbu glazbe romantizma. Upravo skladbe nastale u razdoblju od romantizma do današnjih dana čine – uz neiscrpnu baroknu ostavštinu – okosnicu repertoara Edmunda Andlera-Borića čije je umijeće sviranja orgulja potaknulo neke skladatelje da njemu posvete svoje nove skladbe. Toccate koje je Andler-Borić odabrao za svoj novi CD govore u prilog različitosti skladateljskih postupaka – od homofonih do polifonih – i karakteru koji ove pokretne, brze, samostalne ili stavak cikličke skladbe povezuje s uzorima zabilježenim kroz povijest te glazbene vrste.

 

Božimir Lovrić je hrvatski lirico spinto tenor nove generacije. Rođen je u Livnu. Pohađao je osnovnu glazbenu školu za klarinet, a zatim je nastavio usavršavati i sviranje klasične gitare. Njegov je vokalni talent otkrila mr. Kristina Beck-Kukavčić, kod koje upisuje solo pjevanje u srednjoj glazbenoj školi „Vatroslav Lisinski“. Diplomirao je pjevanje stekavši naziv magistar muzike na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi hrvatskog bas-baritona svjetskog glasa Giorgia Suriana.
Zbog izvrsnosti tijekom studija bio je proglašen stipendistom grada Zagreba.
Osvojio je prvu nagradu na hrvatskom pjevačkom natjecanju u Rijeci, te treću nagradu na državnom natjecanju u Dubrovniku.

Pohađao je akademiju u Milanu kod velikog tenora Nicole Martinuccija.
Dugi niz godina nastupao je kao član Zagrebačkog opernog studija s kojim je održao mnoge uspješne nastupe. Kao solist, pjevao je na koncertima, recitalima i festivalima klasične glazbe diljem Hrvatske i inozemstva.

Surađivao je s brojnim dirigentima kao što su: Nikša Bareza, Loris Voltolini, Antonio Bellandi, Stjepan Mihaljinec, Natalie Murray Beale, Marcello Mottadelli, Filip Pavišić, Ivan Repušić, Valery Ryvkin, Fabrizio da Ros, Josip Šego, Mladen Tarbuk, Ivan Skender, Luka Vukšić, Tomislav Uhlik, Siniša Leopold i dr., kao i s redateljima: Krešimir Dolenčić, Maurizio Garcia Lozano, Janusz Kica, Stefano Ricci/Gianni Forte, Dominique Pitoiset, Ozren Prohić, Dora Ruždjak Podolski, Ivan Stefanutti i mnogim drugima.

Dobitnik je stipendije od Universität für Musik und darstellende Kunst  iz Beča za međunarodnu ljetnu akademiju u Semmeringu. Krajem 2009. godine debitirao je u koncertnoj dvorani “Vatroslav Lisinski“ kao prvi oklopnik u operi W.A. Mozarta „Die Zauberflöte“ pod ravnanjem maestra Mladena Tarbuka.

Sredinom 2010. godine surađuje sa Zadarskim sveučilištem na projektu „Zadarska glazbena baština 19 stoljeća“, gdje snima nosač zvuka pod umjetničkim vodstvom dirigenta Ede Mičića.

Krajem te godine, u sklopu humanitarne akcije „Korak u život“, nastupio je uz slavnog talijanskog baritona Lea Nuccia i Zagrebačku filharmoniju pod ravnanjem Ivana Repušića.

U proljeće 2011.godine, nastupio je kao solist, na svečanoj proslavi 300. obljetnice rođenja Ruđera Boškovića u kantati Borisa Papandopula „Carmen Boscovichianum“. Koncert je održan u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski, pod visokim pokroviteljstvom Hrvatskog sabora, predsjednika i Vlade Republike Hrvaske. U lipnju 2011. godine nastupio je  u Osijeku, na humanitarnom koncertu „Lipanjska operna noć“ te na otvorenju Osječkog ljeta kulture uz pratnju orkestra i zbora Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku.

U ljeto 2012. godine ostvario je svoj međunarodni debi s ulogom Luigija u operi Giacoma Puccinija „Il tabarro u toskanskim kazalištima, Teatro Puccini i Teatro dei Rassicurati.
Krajem iste godine postavlja ulogu Alfreda Germonta iz Verdijeve opere „La traviata“ u Trevisu pod ravnanjem Fabrizia da Rosa.

Kroz 2013. godinu nastupio je na renomiranim festivalima klasične glazbe: “Eufrazijana” u Eufrazijevoj bazilici,  “Tage der Vielfalt“ u Austriji, te potom i na „Papandopulijana“ u čast hrvatskom skladatelju Borisu Papandopulu, gdje je izveo neke od praizvedbi njegovih kompozicija.

U jesen 2014. godine, nastupio je kao Paolino u operi Domenica Cimarose: “Il matrimonio segreto” u kazalištima Mala scena u Zagrebu i Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu.
U proljeće 2015. godine pjevao je ulogu Mengonea u operi “Lo speziale” Josepha Haydna pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture Republike Hrvatske na otoku Rabu.

Od 2015.g.započinje suradnju s Hrvatskim narodnim kazalištem u Zagrebu u kojem je pjevao niz uloga. Nastupio u dvijema operama Giuseppe Verdija.  U  “La traviata” interpretirao je ulogu Gastona de Letorieresa, dok je u praizvedbi “Les Vepres Siciliennes” na hrvatskoj opernoj sceni, nastupio u ulozi mladog sicilijanca Danielija. U veljači 2016.godine, pjevao je ulogu Don Basilia iz opere W.A.Mozarta “Le nozze di Figaro”, pod vodstvom australske dirigentice Natalie Murray Beale.  Zatim, u travnju, nastupa kao Edmondo, Maestro di ballo i Lampionaio u operi Giacoma Puccinija “Manon Lescaut”, pod umjetničkim vodstvom maestra Nikše Bareze. Nastupio je i kao Goro u operi Giacomo Puccinija „Madama Butterfly“.

Od ožujku 2016. godine dobiva privremeni stalni angažman kao solist opere Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu.

Osim opernih anganžmana, također uspješno koncertira u Hrvatskoj i inozemstvu. U proljeće 2016.g. pjevao je tenorsku solističku dionicu u remek-djelu Josepha Haydna “Nelson misa” u Sloveniji. A zatim i u veličanstvenom djelu Igora Kuljerića „Hrvatska misa“ u koncertnoj dvorani Vatroslav Lisinski, uz simfonijski orkestar i zbor Hrvatske radiotelevizije pod ravnanjem maestra Pavla Dešpalja. Također je redoviti gost na Festivalu kajkavskih popevki koji se tradicionalno održava u Krapini.

U veljači 2017. godine pjevao je ulogu Majstora ceremonije u operi Sergeja Prokofieva „Zaljubljen u tri naranče“, a zatim u studenom nastupio je u ulozi Omera u operi Josipa Hatzea „Adel i Mara“ u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu.

U srpnju 2017. godine, nastupio je s Budweis filharmonijskim orkestrom u Bielu, Švicarska.

U svibnju 2018 godine nastupio je kao car Altoum i princ od Perzije u veličanstvenoj operi Giacoma Puccinija „Turandot“, koja je bila u koprodukciji Associazione Arena Sferisterio – Macerata Opera Festival i Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu.

U lipnju 2018 godine nastupio je kao Lenski u operi P. I. Čajkovskog „Evgenij Onjegin“, na Creskim kulturnim večerima. U sezoni 2018/2019 nastupio je kao Čuvar vatre u operi W.A.Mozarta „Čarobna frula“ i bio u podijeli kao Serano u operi G.Rossinija  „Žena s jezera“ u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu.    U jesen 2019.g.nastupa sa simfonijskim orkestrom Mostar na koncertu u Livnu.

Od idućih projekata nastupiti će kao Pinkerton u Puccinijevoj operi “Madama Butterfly”, te kao solo tenor u “Stabat Mater” Antonina Dvoraka.

 

Ana Karuza Lovrić je koloraturna sopranistica čiji je talent prepoznala i sama velika primadonna Mirella Freni odabravši je u svoj operni studio, kao prvu, i zasad jedinu, Hrvaticu ikad primljenu.

Poslije završene jezične gimnazije uči pjevanje u klasi mr. Beck-Kukavčić na srednjoj glazbenoj školi “Vatroslav Lisinski”. Studira prve tri godine u klasi profesorice Snježane Bujanović-Stanislav te nastavlja studji u klasi prof. Martine Gojčete-Silić, pod čijim je vodstvom i magistrirala s ulogom Kraljice noći u Mozartovoj operi “Čarobna frula” u HNK-u u Osijeku. Usavršavala se u Modeni u opernom studiju za belcanto “Cubec”, u klasi velike operne primadonne  – Mirelle Freni.

Ima bogato koncertno iskustvo u Hrvatskoj i inozemstvu. Bila je aktivna članica Zagrebačkog opernog studija. Nastupa na brojnim koncertima sakralnog i profanog karaktera.

Sudjelovala je na majstorskim tečajevima kod M. Freni, V. Oršanić i G. Suriana.

U ožujku 2009. godine, osvaja 1. nagradu na pjevačkom natjecanju održanom u Sisku.

U prosincu 2009. debitira s ulogom Kraljice noći iz Mozartove “Čarobne frule”, pod ravnanjem maestra Tarbuka. 2010. godine istu ulogu pjeva u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku pod ravnanjem maestra Zorana Juranića i maestra Petera Oschanitzkog.

Surađuje s dirigentima kao što su U.Lajovic, M.Tarbuk, F.Pavišić, Z.Novačić, Z.Juranić, V.Ryvkin, P.Oschanitzky, Degl`Ivellio, A.Guaragna, V.Babić, D.Ivezić, Š.Vulelija, S. Dešpalj, F.Da Ros…

U prosincu 2010. godine nastupila je na gala koncertu “Filharmonijski bal” u KD Vatroslav Lisinski sa Zagrebačkom filharmonijom pod ravnanjem maestra Uroša Lajovica.

U travnju 2011. održala je četri koncerata za mlade s maestrom Filipom Pavišićem i Zagrebačkom filharmonijom na kojem su se izvodila najpopularnija djela klasične glazbe.

Nakon položene audicije, početkom kolovoza 2011.g. je održala solistički recital u Italiji u organizaciji festivala “Nei suoni dei luogi”.

Također u kolovozu 2011. odrzava sakralni koncert s maestrom Mariom Penzarom u sklopu Viškog ljeta kulture.

U prosincu 2011.pjevala na koncertu s puhačkim orkestrom Muzičke akademije pod ravnanjem maestra Šime Vulelije, te božični koncert pod ravnanjem maestra Josipa degl`Ivellia, u orguljaškoj pratnji Krešimira Hasa i mješovitog zbora “Emil Cossetto”.

2012. godine u Genovi uspješno je položila audiciju za ulogu Kraljice noći u Čarobnoj fruli.

Predstave su održane u sezoni 2013/2014.

U listopadu 2012. prošla je u polufinale 2.velikog međunarodnog natjecanja “Franca Mattiucci” u Italiji.

U prosincu 2012. u Italiji izrađivala je s renomiranim stručnjacima ulogu Violette u Verdijevoj operi “La Traviata”.

U svibnju 2013. održala je solistički koncert duhovnih arija u saveznoj pokrajni Štajerskoj u Austriji.

U srpnju 2013. nastupa na prestižnom ljetnom festivalu u Eufrazijevoj bazilici u Poreču.

Početkom 2014. koncertira u Varaždinskom Hrvatskom narodnom kazalištu i u dvorcu Vitturi u Kaštelima kod Splita.

Tijekom poslijednjih nekoliko godina redovito nastupa na koncertima u hrvatskoj i inozemstvu.

Odrzala u lipnju 2018. Gala operni koncert u Českim Budejovicama s renomiranim kolegama. Zatim 2019.g. nastupila je na “Viškom kulturnom ljetu” na renomiranom orguljaskom festivalu u gradovima Visu i Komizi.

U listopadu 2019.g. nastupa na gala koncertu u Livnu s brojnim kolegama, Gudacima mostarskog orkestra pod dirigentskom i organizacijskim palicom Alde Kezica.